Koronawirus spodował sporo zamieszania w życiu nas wszystkich. Mamy świadomość niepewności, która nas otacza, szczególnie związanej z podróżami.

Dlatego też zadbaliśmy o gwarancje ubezpieczeniowe oraz odpowiedni wybór partnerów, oferujących nam zakwaterowanie. Podczas naszej długoletniej działalnośći zawsze stawialiśmy na transparentność. Najważniejsza jest dla nas Wasza dobra zabawa podczas wyjazdu, a także w sytuacjach jak powyższa komfort psychiczny uczestników wyjazdu. Mamy nadzieję, że poniższe gwarancje pomogą w podjęciu decyzji o wyjeździe z nami.  Decydując się na wyjazd z nami otrzymujecie: 1. Ubezpieczenie Kosztów Leczenia COVID-19 Zadbaliśmy o rozszerzenie oferowanego przez nas  w standardowym pakiecie wyjazdowym ubezpieczenia Kosztów Leczenia i Assistance Allianz Globtrotter o ryzyko dotyczące zachorowań na koronawirusa COVID-19 - czytaj więcej... 2. Możliwość zawarcia ubezpieczenia Kosztów Rezygnacji obejmującego zarażenie COVID-19 lub kwarantannę Oferujemy możliwość wykupienia opcjonalnego ubezpieczenia Kosztów Rezygnacji Allianz Globtotter, pokrywającego zwrot 100% wpłat na poczet wyjazdu w przypadku zakażenia COVID-19 lub obowiązku kwarantanny. Ubezpieczenie jest dodatkowo płatne i powinno być zawarte podczas dokonywania rezerwacji imprezy - czytaj więcej... 3.  Zwrot 100% kosztów w przypadku zamknięcia granic Gwrantujemy zwrot 100% wpłat w przypadku zamknięcia granic Włoch lub wprowadzenia strefy czerwonej w regionie Trentino - czytaj więcej... 4. Sprawdzone i bezpieczne ośrodki Zadbaliśmy o wybór kameralnych obiektów noclegowych oraz partnerów, którzy w bardzo poważny sposób podchodzą do ryzyka zarażenia COVID-19. 5. Dostęp do informacji z pierwszej ręki Oferujemy bezpośrednie, aktualne informacje z regionów i ośrodków narciarskich, w których proponujemy pobyt, w tym do informacji loklanych władz, np. biuletyn COVID-19 w Tyrolu Południowym. W przypadku decyzji władz polskich o konieczności odbycia kwarantanny po powrocie z Włoch, ogłoszonej przed, po lub w okresie pobytu na wyjeździe, uczestnikowi nie przysługuje zwrot żadnych kosztów, ani odszkodowanie ze strony Stowarzyszenia GSTEAM.PL. Wierzymy, że jasne reguły pomogą Wam w podjęciu decyzji o wyjeździe na narty tej zimy. W przypadku wszelkich wątpliwości co do wyżej wymienionych gwarancji prosimy o kontakt z biurem pod adresem info@gsteam.pl.